Langkau ke kandungan utama

Ketahui 4 Langkah Untuk Dapatkan Duit Anda Kembali Apabila Anda Ditipu Melalui Transaksi Online

Hari ini saya nak share cara untuk mendapatkan duit apabila buyer di tipu melalui transaksi online.
Senang saje dan dengan menggunakan cara ini, anda pasti akan dapat balik wang anda...

Apabila dah kena tipu, 1st thing... Ini penting... Mesti ingat....

1st yang kita kena buat, JANGAN UPDATE FACEBOOK... Tak guna update facebook.. Takkan dapat balik duit punya...

2nd, kita buat report polis.. Dalam report tak payah nak cakap banyak... Tak payah nak kata benda Tak sampai la kena tipu la ke ape2... Kalau awak boleh report kena tipu barang Tak sampai, seller boleh report kata dah sampai... & cerita ini Tak akan habis punya... Buyer cakap Tak dapat, seller cakap dah send ... Mmg bukan tanggungjawab polis atau bank nak selesaikan masalah ini... Diorang Xde kerja lain ke? Takkan nak settle kes mcm ni je... So biasanya diorang Tak follow up... So ape kita nak buat?? Dah lah kena kencing... Bazir masa dan bazir petrol pulak sekarang...

Semasa report tuliskan sahaja,.

SAYA TELAH MEMASUKI WANG KE ACCOUNT YANG SALAH, REPORT INI BERTUJUAN UNTUK RUJUKAN PIHAK BANK.

Report ini kena buat sebab Tak buat, bank pulak Tak layan....
Bila dah buat report mcm ni, teruskan ke BANK dan tunjuk report, biasanya,
BANK AKAN MENGARAHKAN PIHAK BERKENAAN UNTUK MEMULANGKAN WANG KEPADA ANDA...
Ramai yang akan tanya, ehhhh... Boleh keh macam ni? Saya silap bank in bukan salah sesiapa...
Jawapannya PASTI BOLEH... Kalau orang salah bank in 20,000 kat account kamu, kamu ingat Tak payah pulangkan ke?? Ingat boleh withdraw guna duit tu pastu update FB "YAY!! Ada orang tersalah bank in kat aku 20 ribu.. Best giler aku aku shopping beli banyak2

Mesti Tak boleh maaaa... Kena return juga mah... Kalau tak return, tunggu la Surat mahkamah ke ape2.. Tapi saya pasti anda Akan balik balik wang anda...

3rd, teruskan online shopping anda... & jangan lupa LIKE dan SHARE post ini supaya orang lain dapat manfaat dari post saya yang tak seberapa.. Mungkin anda dah tahu tetapi rakan2 FG anda masih ada yg tak tahu. Kesian rakan2 anda..
Harap dapat membantu semua...

TARGET 70,000 like supaya semua dah baca...
Balance tu budak yg suka tipu Online ni takkan LIKE DAN SHARE punya..



Catatan popular daripada blog ini

BAGAIMANA UNTUK HILANGKAN KESAN DEGIL PADA KUALI/PERIUK?

Sebenarnya ada cara mudah untuk hilangkan kesan degil pada periuk rumah anda. Bahan-bahan: Air kosong, limau nipis. Jom lihat video tutorial ni:

Isteri Tertekan Gara gara Suami Cemburu Buta

Saya telah mendirikan rumah tangga kira-kira lima tahun. Semuanya atas jodoh yang sama sekali saya tidak menyangka hadir semula selepas 10 tahun hidup sendirian. Sebelum menerima suami, saya meminta pendapat dari ahli keluarga, sama ada suami sesuai atau tidak jodohnya dengan saya. Ramai yang meminta saya menerimanya kerana bakal suami nampak baik dan mementingkan solat ketika kami baru berkenalan dahulu. Memandangkan pernah ada sejarah perkahwinan lalu yang agak menyedihkan, semua itu membuatkan saya menjadi lebih berhati-hati untuk melangkah ke frasa mendirikan rumah tangga semula.  Masih saya ingat, semasa perkahwinan pertama,  awalnya saja saya bahagia tetapi selepas itu rumah tangga mulai haru-biru bila suami diberhentikan kerja. Setahun berlalu dia masih selesa dengan caranya menjaga anak-anak dan hanya saya yang bekerja untuk melunasi semua hutang piutang yang kami buat semasa awal perkahwinan. Mulanya saya masih boleh bersabar tetapi lama kelamaan saya mulai bosan ke

MAKNA DISEBALIK WARNA AIR KENCING YANG ANDA PERLU TAHU

Kita selalu perasaan air kencing kita, kadang-kadang putih jernih, kadang-kadang kuning. Ada masa tertentu, kuningnya sangat pekat. Belum lagi warna air kencing yang pelik ketika hamil. Ada juga yang menghidapi air kencing kotor. Warna dan bau air kencing membawa makna yang penting tentang status kesihatan anda. Buah pinggang ialah organ yang bertanggungjawab menghasilkan kencing. Warna kuning pada air kencing pula disebabkan oleh pigmen yang disebut urochrome Warna air kencing yang normal ialah kuning pucat. Tahukah anda, tubuh manusia normal memerlukan sekurang-kurang 8-10 gelas air masak sehari ? Ia penting untuk mengelakkan tubuh kita daripada dehidrasi. Maksud dehidrasi adalah satu keadaan di mana tubuh kita kekurangan air. Baca lebih lanjut untuk mengetahui maksud warna air kencing Air Kencing Warna Jernih Bermaksud air dalam tubuh anda lebih dari cukup. Ini adalah baik. Walaubagaimanapun air kencing warna jernih juga boleh disebabkan oleh penyakit Hepatit